lunes, 21 de diciembre de 2015

El dia que vaig conèixer al(s) meu(s) rossinyol(s)


Hola! 
Sóc La Cristina, i vaig apuntar-me al projecte rossinyol per què em sembla un dels projectes més macos que es poden fer! En aquest blog aniré relatant tots els moments viscuts amb el(s) meu(s) nen(s), i totes les coses genials que espero ensenyar-li, i per descomptat que ell(s) m'ensenyi(n) a mi! 

Era dissabte 14 de novembre i era el dia en què coneixeria al meu rossinyol a la biblioteca de figueres, en la festa d'inici del projecte. Va ser una festa preciosa, amb molta emoció, i per a la meva sorpresa no tenia un nen o nena... en tenia dos! Vaig conèixer en Breydy Joel, i a la Talia, que em van dir que només estaria un mes al projecte, abans de tornar al seu país, aquest cop, per quedar-s'hi.
Només coneixe'ns em van demostrar que eren uns nens genials, molt educats, i amb moltes ganes de participar en el projecte. Vaig poder parlar també amb les seves mares, que es van oferir per a tot el que necessités per tal de poder realitzar el projecte de la millor manera possible, vam intercanviar telèfons i vam quedar en posar-nos en contacte. 

Vam acomiadar-nos i ja us explicaré la pròxima trobada! 

Petons rossinyols!

14/11

No hay comentarios:

Publicar un comentario